Oda Romaniei, Halloween-ul mioritic

                  Da, se pare ca ora 24 ma gaseste pe internet, multi ar spune poate „obsedata” pe o parte le-as da dreptate iar pe de alta as zice ca azi s-a intamplat sa creez cam pana sa se faca minunata ora dar nu voi dezbate si nu ma voi mai justifica in niciun fel,Continuă lectura „Oda Romaniei, Halloween-ul mioritic”

The future is Orange

[Ro]         Nu stiu altii cum sunt dar am dobandit o mica pasiune pentru culorile portocaliu si galben, este ceva la culorile acestea care imi inspira soare, viata, veselie.         Oare cati dintre noi au vazut un rasarit sau apus de soare, unde locuiesc acum din pacate au rasarit pe ici, pe colo nisteContinuă lectura „The future is Orange”

La final de toamna

        Vine iarna bine-mi pare, cu zapezi, cu zurgalai, cu mosii de nea si braduti impodobiti, cu  colinde si covrigi. Da iarna e o minunata savoara, nu voi intelege niciodata cum pot unii sa aleaga in acelasi timp si braduti si soare, la mine bradutii merg doar cu ninsoare.         Dar cum am inceput euContinuă lectura „La final de toamna”

Mov o culoare cu noroc

     Cu siguranta ultimii 2-3 ani au fost anii culorilor, lumea a decis probabil ca viata si tot ce-i inconjoara nu sunt numai culorile clasice – sobre, pana si partea masculina a adoptat noul curent, ba chiar au indraznit si mai mult  – sa se „infloreze” mai ceva ca noi, cum am putea sa uitamContinuă lectura „Mov o culoare cu noroc”

A 20 – a Provocare Scrapper in Romania

 Provocarea Mov si Lila: http://www.scrapper-in-romania.blogspot.com/ Stiu, nu am talentul si maiestria unora si cu siguranta nici experienta unora, tot ce vreau sa spun este ca vreau sa cresc, sa imi depasesc barierele, sa invat, sa creez. Critici bune si rele, comentarii le primesc pe toate, le vad ca pe niste lectii constructive si incerc saContinuă lectura „A 20 – a Provocare Scrapper in Romania”