5 comentarii la “Ohayo Nihon, Ohayo Nihongo

  1. Deci m-am apucat sa invat hiragana 😕 si in curand o sa ma apuc si de katakana . Trebuie sa invat si romaji si janji ? Adica trebuie sa stiu care cum se folosesc .. daca poti sa imi dai add pentru a-mi explica pe chat mai usor uite id-ul meu aici ( crazy_gring0@yahoo.com ) 😀

    • Romaji te ajută exclusiv la citire, este scrierea cuv. japoneze în litere latine. Iar fără Kanji mă tem că nu se poate, bineînţeles că acest lucru se face mai târziu – după ce stăpâneşti anumtie noţiuni de gramatică şi mai ales scrierea kana (hiragana şi katakana) – pt început axează-te pe hiragana.

    • Mersi frumos sper sa ma pricep suficient la explicatii si nu scriu doar de capul meu voi folosi mai multe carti.Voi incerca sa vin cu lectii in fiecare sapatamana, din pacate e o incercare usor dificila pentru ca nu pot folosi caracterele japoneze dar voi gasi o solutie de mijloc. Deja am updatat post-ul.Am facut si o recomandare de carte, este foarte buna pentru scrierea kana.

Lasă un răspuns

