12 comentarii la “Poinsettia Touch

  1. Ce tare!!! Am si eu o planta care face flori ca aceea de langa brosa alb -gri. 😀 Anul acesta a facut o gramada de flori !!!

          • iata-o:) avea nu mai putin de 7 flori, unele asezate spate in spate:). Aici am prins doar cateva. Sper sa mearga codul, daca nu incerc cu link direct!

            [URL=http://s130.photobucket.com/albums/p256/rux_album/flori/?action=view&current=P9116104.jpg][IMG]http://i130.photobucket.com/albums/p256/rux_album/flori/th_P9116104.jpg[/IMG][/URL]

              • Orbea variegata succulent star flower – http://www.shutterpoint.com/photos/M/20090906_063633_cactus%20flower_view.jpg
                asa se numeste.. am gasit denumirea cand imi facuse niste pastai mari de care in prima faza m-am speriat:)))) hahahaha si apoi cand s-au deschis erau semintele cu puf (cam ca la papadii).


                (vad ca nu a mers sa pun direct poza ca la forum mai sus, dar asa ar trebui sa o poti vedea. am si cateva „vlastare” puse intr-un pahar… sper sa reusesc sa le desprind radacinile ca am pus mai multe la un loc.. hehe)

              • Eu stiu denumirea ei populara, nu am zis ca-i cea corecta ^_^. Pe cat de frumoasa e, ai vazut cat de urat miroase!

              • Si eu tot stea ii ziceam:))
                Stii ce e ciudat? ca pana acum 1 an 2, pana sa faca pastai nu a mirosit … sau poate ca a mirosit dar foarte putin si nu s-a simtit de poluarea de afara:)). Dar de 2 ani si a mea miroase. Imagineaza-ti cand erau 7 flori…. si afara aproape 30 de grade:)) Noroc ca e pe balcon. A facut ceva muste victime (de aia miroase.. e cam carnivora.. hehe)

              • Wow, a mea miroase doar daca apropii nasul, ca orice curioas prima oara cand a inflorit am mirosit-o iar aspectul asta de carnivor chiar nu-l stiam. Cred ca este inclusa totusi in categoria cactusilor.

              • Si eu tot cactus ii ziceam (pentru ca am cactusi i-am adoptat de la mama) dar e ceva planta suculenta. Nici a mea nu mirosea la inceput… Culmea este ca pana anul trecut cand a facut pastaile (m-am uitat sa vad) nu se simtea nimic.. dar anul asta:)) – poate unde erau si foarte multe flori, si caldura mare… si muste:D haha! Nici eu nu stiam – am citit atunci.

Lasă un răspuns

