6 comentarii la “Lumea Sailor Moon…iti mai aduci aminte!?

  1. Si noua ne place Sailor Moon – cred ca a fost chiar primul desen pe care dupa ce l-am vazut intai pe italieni l-am revazut cu mare placere in japoneza:D!!! Eu adaug pe lista si Lidia in jurul lumii (hana no ko lunlun)…. sau saiber rider ..:D

    Sa vezi cat sunt de faine (daca nu ai vazut deja) realizarile Studioului Ghibli!! Daca nu le stii am scris pe blog despre doua!

    ps: nu am uitat de floare!

    • Ma bucur, de fapt nici nu ma asteptam altfel. Toti pe care-i stiu le-a placut, mai putin fratele meu.
      O sa inveselesc post-ul si cu fanarturi gasite pe internet.
      Cu siguranta ca stiu de Lidia….super desen si mai era unul tradus la noi Gradina ascunsa! Saiber Rider nu-l stiu…oricum cum categoria este dedicata recomandarilor se vor gasi mai mutle lucruri, nu numai anime.

      Nu-i bai, cand o gasesti mi-o arati.

      Ah si mai voiam sa zic ca nu stiu cum sa urmaresc blog-ul tau! Un indiciu!?

      • Il poti urmari daca te abonezi la feed (in meniul din stanga (sidebar) jos exista posibilitatea de a te abona la articole si comentarii – sunt mai multe alegeri- prin google, yahoo… 🙂 Iar daca ai cont pe gmail poti prin google friend connect.
        Eu folosesc google reader si ti-l recomand – de fapt acolo primesc noutatile si de pe blogul tau:D!

        ps: voi incerca sa adaug azi sa poata fi urmarit si pe mail!

        • Super. La google reader trebuie sa ma inscriu undeva? Oricum eu voi mai relua putin post-ul asta diseara, vin cu cateva poze spumoase…ce talent au unii! Si incerc maine sa vin si cu alte noutati (pag de FB – e gratis nu!?).

          • Da!! UItasem de pagina de pe facebook:D! Am adaugat si posibilitatea de abonare prin email (toate sunt gratis, la google insa iti trebuie cont de gmail din cate stiu:D. Sunt chiar curioasa ce poze vei pune (sora mea are foarte multe salvate, mai putin din ultima serie aparuta recenta peste care nu am apucat sa ne uitam:D)

            ps: saber rider – cavalerul cu sabie si serifii stelari a rulat la noi in 90:D!

Lasă un răspuns

