7 comentarii la “Stiati ca…numele japoneze…

    • Va mulțumesc. Deși pare că am cam uitat de acest blog, e posibil pentru că nu m-am simțit suficient de motivată, pe lângă lipsa de timp, dar comentariile dumneavoastră ajută.

  1. Foarte interesant ce ai scris! Chiar nu prea inteleg de ce dupa cum ai spus, e mai mereu pustiu…pentru ca mie una mi se pare ca depui multa munca pentru a face niste articole interesante, n-am vrut sa te lingusesc, mai stau pe blogul tau sa vad ce articole mai citesc 🙂

    • Îţi mulţumesc!Da, din păcate atenţia mai nou se distribuie la ce a mai făcut vreo „vedetă” autohtonă! Nu prea mai e interesată lumea de cultură, de creativitate.

  2. TSUKINO USAGHI – ’Iepurele din Lună’ vine de la faptul că japonezii ’văd’ în forma Lunii un iepure care bate „mochi”…
    Mochi este o mâncare tradițională japoneză de Anul Nou, obținută din „mochikome” (orez lipicios cu bob scurt). Orezul este pisat (bătut) și transformat într-o pastă lipicioasă din care se prepară o prăjitură cu aceeași denumire. În Japonia se face în mod tradițional o ceremonie numita „mochitsuki”.

  3. Desi cautam cu totul altceva, am ajuns la articolul tau si am aflat raspunsul la o alta intrebare, pe care o trecusem „pe linie moarta”. Nu stiam de ce, in loc de Piccolo in DBZ, era scris Piccoro. Nu stiam ca japonezii nu au „l” :))))) Probabil nu mai administreaza nimeni blogul, dar multumesc de informatie :))

    • Eu mi-aş fi dorit să primesc mai mult interes pentru blogul ăsta şi de aceea nu am mai scris nimic, plus că nu am avut timp…dar cel mai mult a fost faptul că era mai mereu pustiu!

Lasă un răspuns

