4 comentarii la “Hey

  1. 🙂 momentan nu sunt la mine la lapt – dar mai tarziu sper sa reusesc sa intru putin – asa ca voi vizita pagina de fb atunci:D! Voiam sa iti zic ceva dragut si sper sa te binedispuna! (asta pentru ca eu chiar te citesc – am blogul in reader, chiar daca nu am apucat sa mai scriu nimic in ultima perioada si apreciez efortul depus pentru a face lectiile de japo si nu numai ;P). ieri au fost colindatori pe la noi… deja ii privesc cu reticenta pentru ca vin, tipa, se uita cu degetul pe sonerie si daca nu le dai bani fac urat (am vazut de multe ori mancare aruncata pe jos: cozonaci. mere etc). ei bine, ieri au fost colindatori…. o singura bataie in usa incet, la sonerie tot incet … cantat cu viata dar nu zbierat… a deschis buni si stupoare!!!era o fetita cu mama ei (sau doua surori – eu nu am ajuns la usa in timp util) si s-au bucurat din tot sufletul ca au primit mere si nuci… Deci zic eu…. poate mai exista speranta 😉 – asta referitor la lectia 4 de japo.

    • Buna,
      Da trebuie sa mai existe, am ster si postul pentru ca recunosc ma simt frustrata uneori si sincer multa frustrare vine si din faptul ca majoritatea prietenilor me cauta la nevoie, as putea sa-i numar pe degete pe cei care ma suna doar sa vada ce mai fac si…tocmai oamenii in care mi-am pus speranta ca isi vor aminti de mine nu o fac, nu am cum sa nu ma simt putin ranita.
      Eu sunt un om care pune mare pret pe acele „nimicuri”, care unora li se par chiar nimicuri dar, de fapt, sunt lucruri foarte importante, care arata cat te apreciaza cei din jur si daca tin la tine…am parut si eu putin emo in comentariu, nu sunt. Totusi ma apuca tristetea cand vad ca ne ingropam in nepasare si rautati tipice zilelor noastre.
      Si stiu ca tu citesti, de aceea lucrez si cu mai mare drag…sper sa reusesc sa termin lectia 3 si s-o incep macar pe a 4-a.

Lasă un răspuns

