4 comentarii la “Afara ninge linistit

  1. Cine nu vrea zapada:O!!!!
    Stii cat am asteptat sa ninga… azi in sfarsit m-am trezit si am vazut timid un strat de zapada! Inca sper la fulgi de zapada…. si la ninsoare adevarata:D

    • In Bucuresti as putea spune ca ninge ca ningea cu fulgi mari mai devreme, acum sunt mici dar desi si deja este un taram alb, vreao 2 cm tot cred sa fie si sper s-o tina tot asa chiar imi doresc un om de zapada!

      • Vai! 2cm? pai esti inzapezita… a venit glaciatiunea.. sa anuntam media ca e ceva senzational de fenomenal.
        Glumesc:)!!! Si eu sper sa faci un om de zapada.:D Daca mai ninge si la mine si se depune fac si eu unul:D!!

Lasă un răspuns

