6 comentarii la “Pustiu

  1. 😀 sa ai bafta la licenta!
    si daca ai timp sa te strecori si ceva sac.. poate vii la o provocare verde cu martisor din sac, doar asa ca sa mai iesi din rutina invatatului (eu inainte de licenta m-am uitat la Nausicaa vaii vantului.. imi amintesc si acum ca filmul animat, in japoneza fiind,dar cu subtitrare in romana, a rulat fara orprire in player, chiar daca vedeam doar jumatate din subtitrare pentru ca imi lipseau nicte codecuri..).
    ma bucur ca ai spart gheata;))

    • Sa stii ca am vazut tema de pe scapper si chiar ma gandesc sa particip luna asta, idei au fost si pentru ultimele doua dar am capitulat putin pe drum din cauza timpului. Eu sunt obsedata de Gintama deci as putea sa ma uit la el problema este ca dimineata am o treaba inainte de licenta in afara Bucurestiului si tot ma intreb „sa ma duc, sa nu ma duc” avand in vedere ca iau bani parca ma gandesc sa merg, dar intai sa vad la ce ora e pusa licenta, mai bine o puneau sambata, serios, nu-mi place sa pierd bani aiurea pentru ca trebuie sa aman, am pierdut deja mult prea multi!

      • Da! Uitasem ca a aparut (asta pentru ca eu am programat articolul despre noua provocare diseara!!). Pe scrapper tema e „poker face”; si pe provocari verzi e „martisoarele din sac”:P.
        Am tot zis ca imi fac si eu timp sa reiau lectiile de japoneza…cat de curand:P

    • Mersi, sa fie. Cat despre japoneza si eu am zis cam la fel dar sa scap de hopul asta ca ma apuc de studiu obligat-fortat. Vai sunt doua concursuri? Ce tare! Atunci fac dublu efort, chiar sper sa particip luna asta, adica nu sper…vreau!

        • Pai cred ca asta o sa si fie, s-asa nu am dormit prea bine in ultimele zile si nu din cauza examenului ci a vantului care mi-a facut sa-mi uruie geamurile, parca eram bantuita. Hugs back…am uitat sa spun!

Lasă un răspuns

