3 comentarii la “Mda…

  1. E primavara draga mea, e normal sa ai si astfel de simtiri, dar nu trebuie sa te descurajezi. Oamenii talentati trebuie sa ne stimuleze sa gandim mai mult, nu sa ne inhibe. Eu admir foarte mult ceea ce faci iar acu, ca stiu mai multe despre tine si gandurile tale, te admir si mai mult. Hai, capul sus si inapoi la joaca :).

    • Ce draguta sunteti! Multumesc mult! Cred ca lumea handmakerilor a explodat ^_^, sunt tot mai multi si chiar daca vii cu o idee, care tie ti se pare noua, cautand pe internet vezi ca-i veche. Totusi ma gandesc ca vreau sa incerc cam tot ce poate in aceasta arie: noduri, materiale, metale, piele, cordoane, mai noua parca as baga nasul si in piulite (mereu mi-au placut cum arata). Si nu numai pe sfera asta, candva am vrut sa incerc pictura si sa aprofundez cunostintele de desen, mana este cat de cat buna dar total neslefuita si scrisul de carti, cineva imi zice des ca am talent la scris.
      Da, chiar daca ma joc mai rar cu obiectele handmade acum, nu inseamna ca am renuntat sa ma joc ^_^. Multumesc mult pentru sustinere! Tocmai cautam tutoriale, vreau sa incerc diverse chestii si ca oricare din noi mai am nevoie si de tutoriale!

Lasă un răspuns

